قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف خانگی 1402

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم اما با درآمد بالا هستید پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف خانگی است. با خرید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف از شرکت ما می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده بهره مند شوید. در ادامه توضیحات کامل درباره دستگاه سفره رول کن ارائه شده است.

مشخصات دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف

جنس بدنه دستگاه فلز
ابعاد دستگاه 1*1*1.5 متر
برق مصرفی تک فاز خانگی
گارانتی 1 سال
برند دستگاه ایران کاپ
کشور سازنده ایران
ظرفیت دستگاه تک رول حداکثر چهارصد کیلوگرم رول سفره یکبار مصرف در یک شیفت کاری 8 ساعت
ظرفیت دستگاه دو رول حداکثر هفتصد کیلوگرم رول سفره یکبار مصرف در یک شیفت کاری 8 ساعت
خدمات پس از فروش 5 سال

خدمات پس از فروش
تا 5 سال

ارسال سریع
به سراسر کشور

پشتیبانی محصولات
بصورت 24 ساعت و هر 7 روز هفته

تضمین اصالت کالا

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف خانگی

سفره یکبار مصرف یکی از پرکاربردترین محصولاتی است که در سال های اخیر در میان ایرانیان رواج یافته است. این سفره ها در طرح ها و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه میشوند. تولید این محصولات مستلزم استفاده از دستگاه های متعددی نظیر دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف است که در این مقاله به آن میپردازیم.

اکنون این پرسش در ذهن افراد ایجاد میشود:

برای تولید سفره یکبار مصرف از چه دستگاه هایی استفاده میشود؟ یا به عبارتی، خط تولید سفره یکبار مصرف شامل چه دستگاه هایی میباشد؟

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دستگاه های خط تولید سفره یکبار مصرف، شرکت ما است. دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف، مهمترین و اصلی ترین دستگاه تولید سفره است که توسط این شرکت تولید و در بالاترین کیفیت به بازار عرضه شده است.

دستگاه رول سفره

شایان ذکر است بدانید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف در دو نوع تک رول و دو رول توسط شرکت معتبر ما تولید میشود. این دستگاه با قابلیت های منحصر به فرد تولید شده و برای رول و پرفراژ کردن سفره یکبار مصرف، نایلون، پلاستیک زباله و … مورد استفاده قرار میگیرد.

علاوه بر دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف یا دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف، از برخی دستگاه های دیگر در خط تولید سفره یکبار مصرف استفاده میشود که عبارتند از:

  • دستگاه میکسر و ترکیب مواد اولیه سفره
  • دستگاه تولید سفره
  • دستگاه جرقه گیر سفره
  • دستگاه چاپ سفره
  • دستگاه پرفراژ سفره
  • دستگاه رول سفره
  • دستگاه بسته بندی سفره

نکته: هر یک از دستگاه های فوق، کارایی و عملکرد ویژه ای دارند و وجود آنها در خط تولید سفره یکبار مصرف الزامی است.

قیمت دستگاه سفره رول کن

انواع دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف

همانطور که اشاره شد دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف در دو مدل متنوع تولید و در بازار موجود است.

دستگاه رول به رول سفره تک رول

  • میزان تولید این دستگاه در هر ساعت 120 عدد رول میباشد.
  • میزان فضای اشغال شده توسط این دستگاه 10 الی 15 متر مربع میباشد.
  • یک نفر اپراتور
  • فاقد بو و صدا
  • استفاده از برق تک فاز خانگی
  • گارانتی یک ساله
  • خدمات پس از فروش
  • اخذ قرارداد رسمی با تمامی شعبات استان ها

دستگاه رول به رول سفره دو رول

  • میزان تولید این دستگاه در هر ساعت 300 عدد رول میباشد.
  • میزان فضای اشغال شده توسط این دستگاه 15 الی 20 متر مربع میباشد.
  • یک نفر اپراتور
  • گارانتی یک ساله
  • خدمات پس از فروش
  • اخذ قرارداد رسمی با تمامی شعبات استان ها

دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف به عنوان کارآمدترین دستگاه خط تولید سفره، دو عمل پرفراژ و رول کردن سفره را به صورت همزمان انجام میدهد. از این رو، این دستگاه قابلیت رول کردن حجم زیادی سفره یکبار مصرف را به صورت روزانه دارد.

همچنین دستگاه رول به رول سفره با مصرف پایین برق منجر به سوددهی میشود. به عبارتی، تولید بیشتر همراه با مصرف برق کمتر از امتیازات برجسته این دستگاه است. تولیدکنندگان می توانند با بخش فروش شرکت ما تماس حاصل فرمایند و این دستگاه را در مدل دلخواه خود خریداری کنند.

قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف

مقایسه دو دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف تک رول و دو رول

شرکت ما، دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف را در دو مدل تک رول و دو رول در بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند. این شرکت به هنگام ساخت و تولید این دستگاه به منظور ارتقای عملکرد آن از قطعات با کیفیت استفاده میکند.

لازم به ذکر است بدانید دستگاه رول به رول سفره تک رول از یک رول و دستگاه دو رول از دو رول برای رول و پرفراژ کردن سفره استفاده میکند. نکته قابل توجه این است که دستگاه دو رول  به صورت همزمان عملیات پرفراژ کردن سفره و رول کردن آن را بر عهده دارد.

رول سفره یکبار مصرف

یکی از بارزترین وجوه تمایز دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف تک رول و دو رول در میزان تولید این دستگاه است. دستگاه تک رول به صورت روزانه قادر به تولید و رول کردن 400 کیلوگرم سفره یکبار مصرف است. حال آنکه دستگاه دو رول میتواند روزانه حداکثر 700 کیلوگرم سفره یکبار مصرف را رول نماید.

یکی از مهمترین تفاوت های دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف تک رول و دو رول در هزینه خرید آن است. به سبب کارایی و عملکرد فوق العاده دستگاه دو رول، قیمت آن به مراتب بیشتر از دستگاه تک رول میباشد. چنانچه تولید کنندگان می خواهند بازدهی تولید کارخانه خود را افزایش دهند توصیه میشود دستگاه رول و پرفراژ دو رول را خریداری کنند.

علی الرغم اختلافاتی که در دو دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف وجود دارد برخی شباهت ها نیز میان این دستگاه ها به چشم میخورد. به عنوان مثال، میزان برق مصرفی این دو دستگاه به صورت یکسان و مشابه میباشد.

نکته: برای خرید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف در بالاترین درجه کیفیت توصیه میشود با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

نحوه عملکرد دستگاه رول سفره یکبار مصرف به چه صورت میباشد؟

یکی از مهمترین دستگاه های مورد استفاده در خط تولید سفره یکبار مصرف، دستگاه رول سفره است. این دستگاه سفره های یکبار مصرف که به صورت نایلون از دستگاه خارج میشوند را در وزن تعیین شده و به صورت رول شده بسته بندی میکند.

سفره های تولید شده از طریق دریچه ورودی به دستگاه رول وارد شده و بر روی ریل دستگاه قرار میگیرند. سپس رول های مقوای مستحکم بر روی میله رول قرار میگیرند. در نهایت سفره توسط موتور جلویی دستگاه از ریل عبور کرده و به دور رول مقوایی چسبیده میشود. این عملیات به صورت مکرر و پی در پی تکرار شده تا آنجا که رول به وزن معین خود برسد و آماده بسته بندی شود.

به منظور استفاده مطلوب و کارآمد از دستگاه رول به رول سفره، ویدیویی تهیه شده و توصیه میشود تولیدکنندگان و مصرف کنندگان آن را مشاهده کنند. به عبارتی، دستگاه رول و پرفراژ شرکت ما با چنان کیفیتی تولید میشوند که همواره رضایت مشتریان را جلب کرده و اقدام آنها نوعی خدمت به جامعه کارآفرینان کشور میباشد.

نحوه عملکرد دستگاه پرفراژ سفره یکبار مصرف به چه صورت میباشد؟

یکی دیگر از کارآمد ترین دستگاه های خط تولید سفره یکبار مصرف، دستگاه پرفراژ است که توسط شرکت ما در بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه میشود. این دستگاه به منظور جداسازی هر چه سریعتر و آسانتر سفره مورد استفاده قرار میگیرد. به عبارتی، سفره پیش از ورود به دستگاه رول باید توسط این دستگاه در متراژ معین برش داده شود.

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در اثر ایجاد پرفراژ پیش از ورود سفره به دستگاه رول به چشم میخورد امکان پارگی و تکه تکه شدن سفره است. برای جلوگیری از بروز این مشکل، دو دستگاه رول و پرفراژ با یکدیگر ترکیب شده و در نهایت منجر به تولید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف شده است.

در دستگاه پرفراژ قسمتی به نام پد حرارتی وجود دارد که عملیات پرفراژ در سفره یکبار مصرف را بر عهده دارد. پد حرارتی به صورت منظم یک خط چین در سفره ایجاد کرده و سفره به آسانی توسط آن تفکیک میشود.

دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف و ویژگی های آن:

شرکت ما با ترکیب دو دستگاه رول و پرفراژ، دستگاهی به نام دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف را تولید کرده است. این دستگاه که به صورت همزمان دو عملکرد رول کردن و پرفراژ سفره را انجام می دهد از کارایی و مزایای فوق العاده ای برخوردار میباشد.

برخی از مهمترین و برجسته ترین ویژگی و مزایای دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف عبارتند از:

  • اقتصادی بودن خرید دستگاه
  • افزایش تولید سفره و رول کردن آن
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • صرفه جویی در هزینه نیروی انسانی

تولید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف این امکان را در اختیار تولید کنندگان قرار داده تا با پرداخت کمترین هزینه کارآمد ترین و مناسب ترین دستگاه را تهیه کنند. یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه این است که در کوتاه ترین زمان محصولات بیشتری را تولید میکند.

خرید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف شرکت ما این امکان را در اختیار تولیدکنندگان قرار داده که میزان سود خالص خود را افزایش دهند. چرا که عملکرد این دستگاه بر روی سرعت تولید محصولات تاثیر فوق العاده ای دارد.

لازم به ذکر است بدانید یکی از برجسته ترین ویژگی های دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف اسن است که برای ساخت آنها از برق تک فاز خانگی استفاده میشود. برق تک فاز سبب میشود در مصرف برق صرفه جویی شود.

استفاده از دو دستگاه تفکیک شده رول و پرفراژ سفره نیازمند دو اپراتور است. به همین سبب شرکت ما برای کاهش هزینه نیروی انسانی به تولید و ساخت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف اقدام کرده که نیازمند یک اپراتور میباشد. از این رو، ساخت و استفاده از این دستگاه در کاهش هزینه نیروی انسانی تاثیر زیادی داشته است.

قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف خانگی

محاسبه قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف:

یکی از مهمترین مسائلی که به هنگام انتخاب و خرید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف توجه به آن الزامی است، قیمت این دستگاه میباشد. شرکت ما با در نظر داشتن مناسب ترین قیمت برای این دستگاه توانسته مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند. به عبارتی، این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده دستگاه های تولید سفره یکبار مصرف، دستمال کاغذی و … جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است.

شرکت ما تلاش کرده با حفظ کیفیت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف، این دستگاه را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه نماید. قیمت دستگاه رول با دستگاه پرفراژ سفره متفاوت است لذا دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف به سبب عملکرد پیچیده آن قیمت بالاتری دارد.

همچنین دو دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف تک رول و دو رول نیز به صورت متغیر و متفاوت است. قیمت دستگاه تک رول از حدود 35 میلیون و دستگاه دو رول از حدود 75 میلیون آغاز میشود. اصلی ترین دلیل تفاوت قیمت در این دو دستگاه به سبب سیستم های پیشرفته و موتورهای مورد استفاده در آنها میباشد.

لازم به ذکر است بدانید تعیین قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که مهمترین و برجسته ترین آنها عبارتند از:

  • جنس بدنه و قطعات به کار رفته در تولید دستگاه
  • کیفیت قطعات برقی دستگاه
  • گارانتی یک ساله
  • خدمات پس از فروش
  • قابلیت های دستگاه
برای آگاهی از قیمت و خرید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف با ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف و عوامل موثر در آن

یکی از عوامل و عناصر تاثیرگذار در تعیین قیمت دستگاه رول سفره، کیفیت و عملکرد این دستگاه است. عملکرد این دستگاه تا حد زیادی به قطعات به کار رفته و کارایی آنها بستگی دارد. مشتریان می توانند برای سفارش دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف با بخش فروش شرکت ما تماس حاصل فرمایند.

نکته: داشتن گارانتی و ضمانت از مهمترین امتیازات دستگاه های تولیدی شرکت ما است که در افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان تاثیر فوق العاده ای دارد.

رول کن سفره

قیمت دستگاه پرفراژ سفره یکبار مصرف و عوامل موثر در آن

همانطور که میدانید برخی عوامل نظیر کیفیت قطعات، جنس قطعات و بدنه و … در تعیین قیمت دستگاه پرفراژ سفره تاثیرگذار است. یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات دستگاه پرفراژ سفره یکبار مصرف، المنت است. کیفیت و طول عمر المنت از دیگر عواملی است که در تعیین قیمت دستگاه پرفراژ تاثیر فوق العاده ای دارد.

المنت اصلی ترین و پرکاربردترین قطعه دستگاه پرفراژ است و دمای فلزی که بر روی سفره میچسبد را کنترل و تنظیم کند. در پاره ای از اوقات دمای المنت تا 100 درجه سانتی گراد افزایش می یابد. از این رو، باید در ساخت این المنت از فلزی استفاده شود که بتواند این قطعه را در دمای بالای آن حفظ نماید.

نحوه فروش دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف

دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف شرکت ما اغلب به دو صورت به فروش می رسد:
  • فروش نقدی:
نخستین و بهترین روش برای فروش دستگاه سفره رول کن یکبار مصرف در شرکت ما، فروش نقدی است. مشتریان باید پیش از فروش نقدی با بخش فروش شرکت ما تماس گرفته و از قیمت آن آگاه شوند. مدت زمان تحویل دستگاه پس از سفارش، 7 روز کاری است. نصب این دستگاه باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود.
  • فروش اقساطی:
شرکت ما به منظور افزایش فروش و مساعدت با کارآفرینان، دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف را به صورت اقساطی به تولید کنندگان و مشتریان عرضه می کند. افرادی که قصد خرید این دستگاه را دارند باید حداقل 30 درصد هزینه دستگاه را به صورت نقدی پرداخت نمایند. در نهایت… به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید اقساطی دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف توصیه میشود با بخش فروش شرکت ما تماس حاصل فرمایید. آگاهی از جزئیات خرید این دستگاه برای افرادی که قصد خرید آن را دارند امری الزامی است.
سوالی دارید بپرسید؟

60 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر
    خسته نباشید
    خواستم بپرسم که قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف چقدره و چقدر سرمایه برای راه اندازی آن چقدر نیازه ؟ همچنین درامد حاصل از تولیدات این دستگاه چقدر می باشد؟

    1. با سلام خدمت شما
      متشکرم
      درباره قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف به دلیل نوسانات قیمت ارز و دلار ثابت نمی باشد و شما برای اطلاع یافتن لحظه ای از قیمت ها می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید . درآمد اولیه نیز در یک ماه اول حداقل 20 میلیون تومان می باشد.

  2. با سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر
    سوالی که برای من پیش اومد این بود که قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف در چه حدی می باشد و آیا مواد اولیه برای شروع تولیدات رو شما می دید؟

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز
      از لطفتون ممنونم
      در رابطه با قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف به دلیل حال بازار و نوسانات ارز که ثابت نمی باشد اطلاع دقیقی وجود ندارد.شما می توانید برای دریافت جزئیات با مشاوران ما در تماس باشید. بله در شروع کارتان تهیه مواد اولیه برای شما بر عهده ما می باشد.

  3. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما
    وقتتون بخیر
    دستگاه رول سفره یکبار مصرفبرای تولیدات سفره استفاده میشود یا کاربرد دیگری دارد؟ فضای مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه رول سفره یکبار مصرف چقدر می باشد آیا می توان آن را در منزل هم راه اندازی کرد؟

    1. سلام خدمت شما دوست گرامی
      متشکرم.
      کاربرد دستگاه رول سفره یکبار مصرف برای رول کردن سفره هستش و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش واحد فروش در ارتباط باشید. این دستگاه را نیز می توانید در هر محلی که می خواهید از جمله منزل شخصی خود راه اندازی کیند.

  4. با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما
    من چندتا سوال درباره دستگاه رول به رول سفره داشتم اینکه از این دستگاه دست دوم هم موجود دارد؟ و اگر موجود نیست میشه قیمت دستگاه اکبند رو بفرمایید.

    1. سلام و وقت بخیر به شما دوست عزیز
      درباره دستگاه رول به رول سفره باید گفت که دست دوم این دستگاه فعلا موجود نمی باشد و شما می توانید با خرید دستگاه اکبند با قیمت خیلی مناسب کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. در مورد قیمت چون وضعیت بازار ثبات نمی باشد نمی توان اطلاع دقیقی در این مورد داد.

  5. با سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر خسته نباشید
    برای خرید دستگاه سفره رول کن فقظ شرایط نقدی امکان پدیر است یا شرایط اقساطی هم امکان دارد؟ و اینکه فضای مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه سفره رول کن چقدر می باشد؟

    1. سلام به شما دوست عزیز
      متشکرم از لطفتون .
      با توجه به وضعیت بازار و نوسانات آن فعلا شرایط اقساطی برای ما مقدور نمی باشد و فقط شرایط نقدی داریم. در مورد فضا هم باید گفت که شما با دارا بودن حیاط ، پارکینگ و یا حتی یک واحد کوچک توانایی راه اندازی این دستگاه را دارید.

  6. سلام وقتتون بخیر
    خسته هم نباشید
    سوالاتی که من در رابطه با دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف داشتم این بود که درآمد حاصل از تولیدات این دستگاه چقدر می باشد و برق مصرفی آن در چه حدودی می باشد؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      از لطفتون ممنونم.
      در رابطه با درآمد حاصل از تولیدات دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف می توان گفت که درآمد آن در یک ماه حدود 20 میلیون تومان می باشد و شما با افزایش تولیدات می توانید درآمد خود را بالاتر ببرید. برق مصرفی آن به صورت تک فاز می باشد.

  7. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    سوالی که داشتم اینکه دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف در هر ساعت چقدر تولید می کنه و اینکه تولیداتی که ما انجام میدیم رو خودتون خریداری می کنید از ما یا نه؟

    1. سلام دوست عزیز
      متشکرم وقت شماهم بخیر.
      دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف در هر ساعت 200 بسته 400 گرمی تولید می کند . در خصوص اینکه تولیداتون رو خریداری می کنیم یا نه باید بگوییم که بله ما تا حد امکان کار شما رو حمایت و راهنمایی می کنیم.

  8. سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر خسته هم نباشید.
    حداقل فضای مورد نیاز برای قرار دادن دستگاه رول کن سفره یک بار مصرف چقدر هستش؟ و اینکه دستگاه ها شرایط پرداخت اقساطی هم دارند یا پرداخت فقط به صورت نقدی انجام می پذیرد ؟

    1. با سلام، روز بخیر
      متشکرم از لطفتون .
      حداقل فضایی که نیاز است دستگاه در آن قرار گیرد در حدود 8 متر می باشد و شما می توانید دستگاه را در هر جایی که مناسب شما است قرار دهید و راه اندازی کنید. متاسفانه به دلیل نوسانات بازار و وضعیت دلار، شرایط اقساطی وجود ندارد و شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را به صورت نقدی خریداری کنید.

  9. با سلام و وقت بخیر
    روزتون بخیر
    در رابطه با دستگاه رول کن سفره یک بار مصرف سوالی که برای من پیش اومده اینکه فضای مورد نیاز برای نصب و راه اندازی دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف چقدر است و برق مصرفی که برای رول کردن سفره ها نیاز است در چه اندازه ای می باشد؟
    ممنون میشم جواب بدید.

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      متشکرم از شما، همچنین
      در جواب سوال اولتون باید گفت که متراژ مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف حداقل 8 متر می باشد و شما در هرمکانی که خواستید می توانید راه اندازی کنید و در جواب سوال دومتون می توان گفت که برق مصرفی آن 7 آمپر می باشد.

  10. سلام وقتتون بخیر
    خسته نباشید
    سوالی که برای من پیش اومده این بود که قیمت دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف چقدر می باشد و آیا شرایط اقساطی هم وجود دارد یا فقط شرایط نقدی هستش ؟
    خیلی ممنون از پاسخگوییتون.

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      متشکرم از لطفتون.
      در رابطه با قیمت دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف می توان گفت که به دلیل نوسانات بازار ارز و دلار و همچنین ثابت نبودن آنها اطلاع دادن از قیمت دستگاه کمی سخت می باشد ، شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق با واحد فروش ما در ارتباط باشید. بنابر گفته های موجود فعلا شرایط اقساطی موجود نمی باشد.

  11. سلام وقتتون بخیر
    خسته نباشید
    درباره قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف میشه راهنمایی کنید اینکه پرداخت به چه صورت انجام می گیرد ؟ و اینکه درامد حاصل از اون حداقل در یک ماه چقدر می باشد؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      متشکرم از لطفتون.
      درباره قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف باید خدمتتان عرض کنم که به دلیل نوسانات قیمت و ثابت نبودن آن اطلاع دقیقی نمی توان در اختیار شما گذاشت و شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق با واحد فروش ما در تماس باشید. درامد حاصل از فروش یک ماهه محصولات این دستگاه حدود 20 میلیون تومان می باشد.

  12. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    وقتتون بخیر باشه
    مقصود من از پیام دادن این بود که در خصوص برق مصرفی دستگاه رول سفره اطلاعاتی رو بدست بیارم اینکه چقدر برق مصرف می کند و در هر ساعت چقدر کالا تولید می کند؟

    1. سلام خدمت شما دوست گرامی
      متشکرم از لطفتون.
      در مورد برق مصرفی دستگاه رول به رول سفره یک بار مصرف می توان گفت که به صورت تک فاز کار می کند و در هر ساعت بسته به نیازتان 200 بسته 400 گرمی تولید می کند .

  13. سلام وقتتون بخیر
    خسته نباشید و امیدوارم که خوب باشید.
    می خواستم درباره دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف خانگی سوالاتی بپرسم اینکه نیروی کار لازم جهت راه اندازی این دستگاه چقدر می باشد؟ و اینکه شرایط قسطی هم برای خرید دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف خانگی وجود دارد یا نه ؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      خیلی ممنونم از لطفتون
      در ابتدا برای راه اندازی دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف خانگی حداقل به یک نفر نیروی کار لازم دارید . باید به عرضتان برسانیم که به علت تغییر قیمت ها و ثابت نبودن آنها شرایط قسطی فعلا موجود نمی باشد.

  14. سلام و عرض ادب وقتتون بخیر
    خسته نباشید
    برای اینکه دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف را راه اندازی کنیم چند متراژ فضا لازم است و در خانه هم می توان راه اندازی کرد یا نه ؟ و اینکه سرمایه اولیه برای شروع کار چقدر می باشد؟

    1. با سلام خدمت شما
      متشکرم از لطفتون.
      برای راه اندازی دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف به فضایی حداقل 8 متر نیاز است و این دستگاه به علت سبک و راحت بودنش در هر مکانی که مد نظر شما است راه اندازی می شود. به علت نوسانات ارز و دلار متاسفانه قیمت دقیقی را نمی توان در اختیارتان قرار دهیم .

  15. سلام و عرض ادب خدمت شما
    وقتتون بخیر
    میشه درباره اینکه دستگاه رول جمع کن سفره یکبار مصرف چگونه کار می کند و تولیداتش چقدر هستش راهنمایی بفرمایید و اینکه مقدار برق مصرفی آن چقدر می باشد؟

    1. با سلام خدمت شما دوست گرامی
      ممنون از لطفتون
      نحوه کار دستگاه رول جمع کن سفره یکبار مصرف بسیار ساده می باشد و شما با یک نفر اپراتور هم می توانید آن را راه اندازی کنید . تولیدات این دستگاه در هر ساعت 200 بسته 400 گرمی می باشد همچنین برق مصرفی آن هم به صورت 7 آمپره می باشد.

  16. با سلام و وقت بخیر
    امیدورام خوب باشد
    می خواستم در مورد دستگاه بسته بندی سفره یک بار مصرف سوالاتی رو ازتون بپرسم اینکه تحویل آن به چه صورت خواهد بود و چقدر زمان نیازه که تحویل بگیریم ؟ و سوال اخرم درباره متراژ آن هست که چقدر فضا برای جای گیر کردن آن نیاز است؟

    1. سلام خدمت شما دوست گرامی
      متشکرم از لطفتون ، همچنین.
      شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق درباره نحوه تحویل و مدت زمان تحویل می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید و اطلاعات کامل و دقیقی را به دست بیاورید. در مورد متراژ آن هم می توان گفت که در یک فضای 8 متری هم راه اندازی می شود.

  17. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    در خصوص دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف خانگی سوالاتی داشتم ، اینکه این دستگاه کارکرده هم موجود داره یا نه ؟
    و اینکه شرایط اقساطی برای پرداخت شامل میشه ؟

    1. با سلام خدمت شما دوست گرامی
      خیلی ممنونم از لطفتون.
      دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف خانگی فقط به صورت آکبند موجود می باشد . متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت ها فعلا شرایط اقساطی موجود نمی باشد.

  18. با سلام و وقت بخیر
    خسته نباشید
    برای خرید دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف به چه چیزهایی نیاز است و نحوه عملکرد این دستگاه به چه صورت است ؟ آیا انواع مختلفی دارد یا فقط به صورت تک مدله می باشد؟

    1. سلام خدمت شما
      متشکرم از لطفتون .
      برای اطلاع یافتن از نحوه عملکرد همچنین وسایل مورد نیاز برای این دستگاه شما می توانید با کارشاناسان ما در واحد فروش در تماس باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورید.
      این دستگاه در انواع مختلفی عرضه می شود.

  19. سلام وقتتون بخیر
    خسته نباشید.
    میشه درباره دستگاه پرفراژ سفره یکبار مصرف توضیحاتی را ارائه بدید که نحوه عملکرد این دستگاه به چه صورت است ؟ آیا این دستگاه با باقی دستگاه ها تفاوت های زیای داره یا نه ؟

    1. با سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز
      متشکرم از لطف شما.
      برای اینکه اطلاعات دقیقی در این باره به دست بیاورید هم می توانید سایت را به طور کامل مطالعه فرمایید و هم اینکه با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید تا آنها به تمام سوالات شما در این باره پاسخ دهند.

  20. سلام وقتتون بخیر
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    در خصوص قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف خانگی میشه توضیحاتی رو راهنمایی کنید که سرمایه اولیه برای راه اندازی این دستگاه چقدر می باشد؟

    1. سلام خیلی ممنون از لطفتون
      متشکرم.
      در خصوص قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف خانگی بخاطر نوسانات قیمت ها نمیشه اطلاع دقیقی داد و شما برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما در این خصوص در ارتباط باشید.

  21. با سلام و وقت بخیر خدمت شما
    خسته نباشید
    سوالی که داشتم این بود که قیمت دستگاه چاپ سفره یکبار مصرف در چه حدود می باشد و سرمایه اولیه برای شروع اینکار چقدر می باشد ؟
    و همچنین به چند نفر نیروی کار برای شروع نیاز است؟

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز
      از لطفتون متشکرم .
      با توجه به نوسانات بازار و قیمت ها درباره قیمت دستگاه چاپ سفره یکبار مصرف اطلاع دقیقی در دست نیست و شما می توانید برای باخبر شدن از اطلاعات کامل با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.

  22. سلام وقتتون بخیر
    روزتون بخیر
    می خواستم در مورد قیمت دستگاه ساخت سفره یکبار مصرف سوالاتی بپرسم که قیمت آن در چه حدود می باشد ؟ و درآمد حاصل از آن چقدر می باشد؟

    1. با سلام خدمت شما دوست گرامی
      متشکرم از لطفتون.
      به دلیل نوسانات بازرا قیمت دقیقی موجود نمی باشد و شما برای اطلاع یافتن از قیمت های لحظه ای می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید .
      درآمد حاصل از آن در حدود 20 میلیون تومان برای یک ماه می باشد.

  23. سلام و روز بخیر خدمت شما

    برای اطلاع یافتن از قیمت دستگاه رول کن سفره به کجا باید مراجعه کرد ؟ و سوال بعدیم درباره برق مصرفی این دستگاه می باشد که به چه اندازه ای است؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      متشکرم روز شماهم بخیر.
      برای اطلاع یافتن از قیمت دقیق دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. برق مصرفی این دستگاه به صورت تک فاز می باشد.

  24. با سلام و وقت بخیر خدمت شما
    می خواستم درباره دستگاه سفره یکبار مصرف قیمت آن ازتون سوالاتی بپرسم . برای راه اندازی این خط تولید چقدر سرمایه اولیه نیاز هستش ؟ و به چند نفر نیروی انسانی برای کار با آن نیاز هست؟

    1. سلام متشکرم از شما روز شما هم بخیر
      بخاطر نوسانات قیمت و بازار اطلاعات دقیقی را نمی توان در اختیار شما قرار داد و شما برای دستیابی به اطلاعات لحظه ای می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید. حداقل تعداد نفرات برای کار با آن یک نفر می باشد .

  25. سلام وقتتون بخیر
    در خصوص دستگاه رول سفره یکبار مصرف خانگی سوالاتی داشتم اینکه میزان تولیدات آن چقدر می باشد ؟ و برق مصرفی دستگاه رول سفره یکبار مصرف خانگی به په اندازی است؟

    1. با سلام روزتون بخیر
      متشکرم از شما
      میزان تولیدات دستگاه رول سفره یکبار مصرف خانگی در هر ساعت 200 بسته 400 گرمی می باشد که بسته به نیاز شما نیز تغییر می کند. برق مصرفی آن نیز 7 آمپره می باشد.

  26. سلام روزتون خوش
    سوالاتی که در مورد نحوه فروش دستگاه تولید سفره یکبار مصرف اینکه نحوه تحویل آن به چه صورت انجام می پذیرد؟
    و اینکه نحوه عملکرد دستگاه به چه مدل است؟

    1. با سلام و روز بخیر خدمت شما دوست عزیز
      متشکرم از لطفتون.
      برای اطلاع از نحوه تحویل بار و نحوه عملکرد دستگاه سفره یکبار مصرف می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید و اطلاعات کاملی را در این خصوص به دست بیاورید.

  27. سلام وقت بخیر
    در رابطه با قیمت دستگاه های تولید سفره یکبار مصرف سوالاتی داشتم این بود که برای راه اندازی دستگاه های تولید سفره یکبار مصرف چقدر سرمایه لازم است و مواد اولیه آن به چه صورت تهیه می شود؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      متشکرم .
      در رابطه با قیمت دستگاه های تولید سفره یکبار مصرف به دلیل نوسانات بازار اطلاعات دقیقی وجود ندارد و شما می توانید با تماس با کارشناسان ما جواب سوال های خود را بگیرید. همچنین شما می توانید مواد اولیه آن را نیز از خودمان تهیه کنید.

  28. سلام ، خسته نباشید.
    سوالی که داشتم اینکه قیمت دستگاه تولید سفره یک بار مصرف چقدر می باشد ؟ و اینکه انواع مدل هایی که توسط این دستگاه ها تولید می شود چند تا می باشد؟

    1. با سلام، روز بخیر.
      متشکرم از لطفتون .
      درباره قیمت دستگاه تولیدی سفره یکبار مصرف به خاطر نوسانات قیمت اطلاعات دقیقی موجود نمی باشد و شما می توانید جهت اطلاع یافتن از قیمت ها با واحد فروش ما در ارتباط باشید. این دستگاه ها تولیدات خود را در انواع مختلفی از جمله مجلسی ، طلا کوپ ، ضخیم و … انجام می دهند.

  29. سلام وقتتون بخیر
    در مورد پرفراژ سفره یکبار مصرف سوالاتی داشتم ، اینکه این دستگاه با سایر دستگاه ها چه تفاوتی دارد، آیا این دستگاه به نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد ؟

    1. با سلام و روز بخیر خدمت شما دوست عزیز
      متشکرم از شما.
      این دستگاه تفاوت چندانی با بقیه دستگاه ها ندارد و شما می توانید با همان نیروی انسانی یک نفر نیز کار خود را راه اندازی کنید. جهت دریافت اطلاعت کامل درباره این دستگاه ها می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟