دستگاه رول به رول سفره در تبریز + دستگاه تولید سفره در تبریز

 

کدام دستگاه رول به رول سفره در تبریز شناخته شده می باشد؟ شرکت ما انواع دستگاه تولید سفره در تبریز را تولید می کند. به طور خاص، ما در مورد ماشین‌های رول و سوراخ‌کاری سفره یکبار مصرف تک رول و دو رول بحث خواهیم کرد. این ماشین‌ها برای رول کردن و سوراخ کردن سفره‌های یکبار مصرف، نایلون و ضایعات پلاستیکی با ویژگی‌های عالی طراحی شده‌اند که آنها را به یکی از بهترین ماشین‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند.

دستگاه رول به رول سفره در تبریز

دستگاه رول به رول سفره در تبریز

قبل از تمرکز بر روی دستگاه رول سفره یکبار مصرف در تبریز، ضروری است به قیمت دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف در تبریز، توجه داشته باشید، از جمله:

  • مخلوط کن مواد اولیه
  • دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف در تبریز
  • جرقه گیر دستگاه رول به رول سفره در تبریز
  • دستگاه چاپ سفره ی یکبار مصرف
  • دستگاه سوراخ کن سفره یکبار مصرف
  • دستگاه سفره رول کن در تبریز
  • دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف

دستگاه تولید سفره در تبریز

در این صفحه به دستگاه رول کن سفره می پردازیم که می تواند همزمان سفره های یکبار مصرف را سوراخ کرده و رول کند. این دستگاه قابلیت رول کردن تعداد زیادی سفره یکبار مصرف را در هر روز دارد که در نتیجه سودآوری بالا با مصرف انرژی کم دارد. به آن سفره  رول خانگی و دستگاه پانچ یکبار مصرف می گویند و به دو صورت رول یک نفره و دوتایی عرضه می شود. برای سفارش این دستگاه می توانید با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

دستگاه تولید سفره در تبریز

انواع دستگاه تولید سفره یکبار مصرف در تبریز

بنابراین این دستگاه چگونه کار می کند و قیمت دستگاه رول سفره یکبار مصرف در تبریز چقدر می باشد؟ دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف خانگی در تبریز در خط تولید و بسته بندی سفره یکبار مصرف استفاده می شود. رول کن سفره یکبار مصرف در تبریز، سفره های یکبار مصرف را بسته بندی می کند که به صورت رولی با وزن های معین تولید می شوند. سفره ها با استفاده از شیر ورودی وارد دستگاه می شوند و سپس روی قسمت ریلی دستگاه قرار می گیرند. رول های مقوایی که محکم هستند، سپس روی یک تسمه مخصوص که به نام رول میله معروف است قرار می گیرند. سپس جرم در حین عبور از روی ریل توسط موتور جلویی دستگاه کشیده می شود و دور رول مقوایی می پیچد. این روند تا زمانی ادامه می یابد که وزن رول به وزن دلخواه درج شده در دستگاه سیم پیچی سفره یکبار مصرف برسد. پس از رسیدن به این وزن، سیم پیچی و پیچیدن روکش دور رول مقوایی متوقف شده و رول برای بسته بندی آماده می شود.

خط تولید سفره یکبار مصرف

یکی دیگر از دستگاه های موجود دستگاه رول سفره در تبریز می باشد. قبلاً از این دستگاه برای ایجاد قطعاتی با ابعاد معین برای جداسازی آسان روکش قبل از وارد شدن به دستگاه نورد استفاده می شد. با این حال، یکی از مشکلات ایجاد شده، امکان تکه تکه شدن سفره در حین انتقال به دستگاه رول جمع کن سفره یکبار مصرف در تبریز بود. برای رفع این مشکل این دو دستگاه با هم ترکیب شدند و دستگاه پانچ سفره  یکبار مصرف ساخته شد تا به عنوان یکی از ویژگی های دستگاه رول سفره  کار کند. قبل از رول شدن روکش، یک پد حرارتی از قسمت خاصی از دستگاه به طور منظم در ابعاد مشخص به روکش چسبانده می شود و برای جدا شدن آسان روکش از آن قسمت، یک خط نقطه چین ایجاد می کند.

قیمت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف در تبریز

ما طیف وسیعی از ماشین آلات را برای خطوط تولید دستمال کاغذی و ظروف یکبار مصرف، از جمله دستگاه های یکبار مصرف و دو رول و دستگاه های پانچ تولید می کنیم. به عنوان یک شرکت، اولویت اصلی ما رضایت مشتری و کمک به کارآفرینان در تلاش است. به همین دلیل است که ما کیفیت دستگاه های رول و پانچ خود را تضمین می کنیم و سفره  های یکبار مصرف با قیمت رقابتی ارائه می دهیم. شایان ذکر است که قیمت دستگاه سفره  یکبار مصرف با دستگاه پانچ سفره  یکبار مصرف متفاوت است. در بیشتر موارد، خرید ماشین‌های برش سیم‌پیچ و قالب با هم قیمت بالاتری را به همراه خواهد داشت زیرا عملکرد پیچیده‌تری دارند.

قیمت دستگاه سفره یکبار مصرف در تبریز

برای ساخت دستگاه رول کن سفره در تبریز به عنوان مثال، یک دستگاه نورد و پانچ تک رول تقریباً از 35 میلیون تومان شروع می شود، در حالی که دستگاه نورد و پانچ دو رول از 75 میلیون تومان شروع می شود، زیرا دستگاه های دومی دارای سیستم ها و موتورهای پیشرفته تری هستند که امکان راندمان بیشتر را برای مدت زمان کمی فراهم می کند. . با این حال، هزینه خاص دستگاه های خط تولید سفره یکبار مصرف، مانند رول های یکبار مصرف و دستگاه های پانچ، ممکن است به دلیل عوامل تعیین کننده زیر که در زیر ذکر شده است، متفاوت باشد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟