فروش دستگاه تولید کیسه فریزر + لیست قیمت 1402

انواع کیسه فریزر در کیفیت و طرح های مختلف با استفاده از دستگاه تولید کیسه فریزر ساخته می شوند. کیسه فریزر های متنوع از نظر سایز، شکل، ضخامت و شفافیت توسط دستگاه های مختلف تولید می شوند تا در بسته بندی مواد غذایی و … استفاده شوند. پروسه تولید کیسه فریزر و استفاده از دستگاه خط تولید کیسه فریزر نیز بسیار ساده و آسان خواهند بود.

بنابراین به نظر می رسد برای افرادی که قصد ورود به بازار فروش انواع کیسه فریزر دارند راه چندان طولانی پیش رو آنها نخواهد بود. افراد مشتاق تنها با خرید دستگاه تولید کننده کیسه فریزر و راه اندازی آن، به خط تولید این محصول وارد می شوند. در ادامه این مقاله بیشتر با دستگاه مذکور و تولید کیسه فریزر آشنا خواهیم شد.

 

دستگاه تولید کیسه فریزر

 

تولید کیسه فریزر

خط تولید کیسه فریزر به دلیل اهمیت و کاربرد این محصول همیشه فعال خواهد بود. زیرا کیسه فریزر یکی از ملزومانی است که به طور روزانه در تعداد قابل توجهی استفاده می شود. همچنین تنها وسیله ای است که برای بسته بندی انواع مواد غذایی از آن استفاده خواهد شد. متداول ترین و ساده ترین لوازم بسته بندی در حال حاضر همین کیسه های فریزر هستند. طبیعی است که مصرف و تقاضا برای تولید و خرید آن بسیار زیاد بوده و ربطی به قدرت خرید مردم ندارد. خرید دستگاه تولید کیسه فریزر و ورود به عرصه خط تولید کیسه فریزر یکی از سودآورترین کسب و کارهای حال حاضر می باشد. بنابراین چنانچه قصد ورود به بازار پر رونق تولید کیسه فریزر دارید به شما پیشنهاد می شود تا با انواع دستگاه ساخت و تولید کیسه فریزر آشنا شوید.

 

 

انواع دستگاه تولید کیسه فریزر

دستگاه تولید کیسه فریزر همانند تمامی تجهیزات صنعتی دارای انواع مختلفی است. با توجه به نوع کیسه فریزر دستگاه تولید آن نیز متفاوت و مختص محصول خواهد بود. برای راه اندازی خط تولید تکی، رولی، دسته دار، زیپ کیپ و … نیاز به دستگاه مورد نیاز همان محصول می باشد. علاوه بر آن در بازار انواع دستگاه ساخت و تولید کیسه فریزر به صورت تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک وجود دارند که بازدهی متفاوتی به کارفرما می دهند. بر این اساس می توان به انواع دستگاه های تولید نایلون یا کیسه فریزر اشاره نمود؛

  • دستگاه نایلون فریزر رولی
  • دستگاه نایلون فریزر تکی
  • دستگاه کیسه فریزر دسته دار
  • دستگاه کیسه فریزر در دار یا زیپ کیپ
  • و ….

 

دستگاه خط تولید کیسه فریزر

 

فرایند تولید کیسه فریزر

فرایند خط تولید کیسه پلاستیکی طبق مراحل زیر می باشد؛

  1. در مرحله اول آماده کردن مواد اولیه و متریال تولید بر اساس نتیجه مورد نیاز از محصول
  2. وارد کردن مواد به دستگاه تولید کیسه فریزر و میکس کردن مواد اولیه
  3. وارد کردن مواد با استفاده از قیف به مخزن دستگاه
  4. ذوب شدن مواد با استفاده از حرارت المنت ها
  5. انتقال مواد ذوب شده توسط سیلندر
  6. خارج شدن مواد پلیمری از محفظه دستگاه با استفاده از ماردون
  7. خنک کردن مواد خروجی
  8. رول کردن کیسه های فریزر یا جدا کردن دانه ای کیسه های تولید شده
  9. برش و بسته بندی

 

خط تولید کیسه فریزر رولی

 

قیمت دستگاه تولید کیسه فریزر

دستگاه تولید کیسه فریزر در کیفیت و راندمان های متفاوتی تولید می شود. پیش تر نیز گفته شد انواع این دستگاه در بازار موجود می باشند که هر یک دارای قیمت های متفاوتی هستند. برای تعیین قیمت نهایی دستگاه مذکور بایستی به عامل های تعیین قیمت توجه داشت. برند های متنوع در بازار بر اساس ظرفیت دستگاه و قابلیت آن تعیین قیمت خواهند کرد. در دستگاه های با کیفیت کارایی و طول عمر بیشتر بوده، بنابراین تمامی عامل های موجود در قیمت نهایی دستگاه موثر می باشند.

 

 

دستگاه تولید کیسه فریزر رولی

از انواع دستگاه تولید کیسه فریزر می توان به دستگاه تولید کیسه های فریزر رولی اشاره کرد. برای راه اندازی خط تولید کیسه فریزر رولی نیاز به دستگاهی است که به صورت حجمی کیسه های فریزر با ضخامت کم تولید نماید. مواد پلیمری در عرض های مشخصی ارائه می شوند که برای تولید با اندازه های متفاوت، نیاز به ابعاد مختلفی از دستگاه است. رول های کیسه فریزر تولید شده با استفاده از کمپرسور هوا به مرحله خروجی می رسند. البته لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه تولید کیسه رولی منوط به ظرفیت دستگاه اصلی می باشد. برای اطلاع از قیمت دستگاه کیسه فریزر رولی می توان به وب سایت های فروشگاهی این محصول مراجعه نمود.

 

خط تولید کیسه فریزر و زباله

 

ویژگی های دستگاه تولید کیسه فریزر

دستگاه تولید کیسه فریزر از تجهیزاتی است که با استفاده از آن می توان وارد خط تولید کیسه فریزر و زباله شد. از راه اندازی این خط تولید می توان به درآمد قابل توجهی در ماه رسید. دلیل موفقیت و سود دهی بالا در استفاده از این دستگاه چه می باشد؟ در ابتدا به این موضوع اشاره شد که یکی از مهم ترین وسیله های مورد نیاز برای بسته بندی، کیسه های فریزر می باشند. در نتیجه تقاضا برای این محصول و محصولات مشابه همیشگی است. همچنین لازم به ذکر است که راه اندازی این کسب و کار نیاز به تخصص و یا مهارت خاص و بودجه زیاد ندارد. به هر حال از ویژگی های دستگاه های کیسه فریزر می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • نیاز به نیروی انسانی در خط تولید حداقل است. تنها حضور یک نفر به عنوان اپراتور در کنار دستگاه نیاز است.
  • دستگاه های تمام اتوماتیک دارای سرعت عمل بالای در تولید می باشند.
  • محصولات تولید شده با توجه به خواسته اپراتور قابل تغییر هستند.
  • دستگاه های تولید کیسه فریزر فضای کمی را در محیط اشغال می کنند.
  • در تولید کیسه فریزر ضایعات مواد اولیه در کمترین حالت ممکن خواهد بود.

 

قیمت دستگاه کیسه فریزر

 

مواد اولیه تولید کیسه فریزر

در اولین مرحله از مراحل تولید کیسه فریزر نیاز به تهیه و ترکیب و در آخر میکس مواد اولیه می باشد. اما مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه کیسه فریزر و پلاستیکی چه هست؟ کیسه های فریزری و پلاستیکی از مواد پلیمری ساخته می شوند. نوع تولید و محصول مد نظر تعیین کننده میزان ترکیب مواد خواهند بود. در تولید کیسه های فریزری از مواد اولیه ای استفاده می شود که در صنایع پتروشیمی موجود است. به دلیل استفاده از کیسه های فریزر برای بسته بندی مواد غذایی نیاز است تا از مواد اولیه با کیفیت و بدون خطر در تولید استفاده شود. لازم به ذکر است که از رنگ در مواد اولیه خط تولید استفاده نمی شود.

هریک از انواع کیسه های فریزر دارای فرمول ویژه در تولید می باشند. مواد پلیمری استفاده شده با گرید های مختلف در این فرمول به میزان مشخصی استفاده می شوند. برای برآورد قیمت خط تولید کیسه فریزر و زباله بایستی به فرمول ترکیب مواد اولیه همچنین کیفیت مواد پلیمری توجه کرد.

 

خط تولید کیسه پلاستیکی

 

خرید دستگاه تولید کیسه فریزر

دستگاه تولید کیسه فریزر توسط برند و نام های تجاری مختلفی تولید و روانه بازار فروش شده است. فروش دستگاه تولید کیسه فریزر در همه وبسایت های فروشگاهی مربوط به این صنعت انجام می شود. خریدار دستگاه مزبور بایستی به همه جوانب و فاکتور های تعیین قیمت توجه داشته باشد. فروشگاه های حضوری و آنلاین انواع متفاوتی از دستگاه کیسه فریزر به لحاظ کیفیت به مشتریان ارائه می دهند. بهتر است قبل از خرید به ویژگی های بهترین دستگاه تولید انواع کیسه فریزر توجه داشته باشید.

 

مشخصات دستگاه تولید کیسه فریزر

 

بهترین دستگاه تولید کیسه فریزر

تهیه و خرید دستگاه تولید کیسه فریزر از برند و شرکت تجاری نام‌آشنا خریدی مطمئن خواهد بود. لذا در زمان خرید بایستی به برند دستگاه مورد نظر توجه کافی داشت. علاوه بر آن وجود خدمات پس از فروش و مشاوره و پشتیبانی از خریدار و دستگاه در زمان راه اندازی بسیار مهم می باشند. در نهایت در نظر داشتن کیفیت قطعات مورد استفاده در دستگاه مهم ترین شاخصه در انتخاب بهترین دستگاه می باشد. بنابراین در زمان خرید دستگاه مذکور بایستی به این موارد مهم توجه داشت.

 

مواد اولیه تولید کیسه فریزر

 

تولید نایلون فریزر در منزل

یکی از فرصت های عالی برای افراد علاقه مند به مشاغل خانگی استفاده از دستگاه تولید کیسه فریزر در منزل می باشد. برای تولید نایلون فریزر تکی در منزل کافی است دستگاه مناسب با نوع خط تولید تهیه کرد. هر یک از انواع کیسه های فریزر، قابل تولید در منزل بوده که حجم تولید در این حالت به تبع متغیر خواهد بود. برای تولید کیسه فریزر و زباله هیچ محدودیتی مکانی و یا نیروی انسانی وجود ندارد. تنها اقدام الزامی در این راستا تهیه دستگاه با کیفیت می باشد.

 

خرید خط تولید کیسه فریزر

 

هزینه راه اندازی خط تولید کیسه فریزر

با توجه به مطالب ارائه شده دانستیم دامنه راه اندازی و خرید خط تولید کیسه فریزر بسیار گسترده است. قطعا در صورت وجود بودجه کافی و تجربه لازم می توان به همه حوزه های تولید این محصول ورود پیدا کرد. البته برای شروع کار فقط با خرید دستگاه تولید و دوخت نایلون فریزر خط تولید راه اندازی می شود. پس از رسیدن به سود دهی سایر دستگاه های مختلف صنعت پلاستیک و نایلون سازی به راحتی برای کارفرما قابل خریداری می باشند. حتی بسیاری برای شروع محتاطانه خط تولید کیسه فریزر از دستگاه تولید کیسه فریزر خانگی استفاده می کنند. به هر حال بایستی به موقعیت مکانی و یا محل نگهداری دستگاه توجه داشت. سپس بر اساس انتظار از خط تولید اقدام به خرید دستگاه تولید کیسه فریزر نمود.

 

خرید دستگاه تولید کیسه فریزر

 

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟