قیمت دستگاه تولید نایلون حبابدار (ضربه گیر) 2023

دستگاه تولید نایلون حبابدار یکی از تجهیزات حوزه تولید لوازم پلاستیکی است که با استفاده از آن نایلون های حباب دار تولید می شود. نایلون حباب دار یکی از لوازمی است که در بسته بندی وسایل شکستنی و حساس قابل استفاده می باشد. دستگاه تولید نایلون حباب دار دستگاه هوشمندی است که با استفاده از آن می توان این محصول را در حالت های مختلف تولید نمود. نایلون حبابدار به دلیل وجود حباب ها مانع از ورود ضربه به وسایل بسته بندی شده خواهد شد.

برای تولید کنندگان این محصول و یا کارگاه های تولید کننده نیاز است تا با دستگاه نایلون حباب دار و انواع آن و مشخصات و ویژگی های هر یک بیشتر آشنا شوند. این مهم لازمه راه اندازی خط تولید نایلون حبابدار محسوب می شود. همچنین با مزایای استفاده از محصول تولید شده این دستگاه و مراحل ساخت آن و در نهایت با بهترین دستگاه تولید نایلون حبابدار آشنا شوند.

 

دستگاه تولید نایلون حبابدار

 

نایلون حباب دار

با استفاده از دستگاه تولید نایلون حبابدار می توان نایلون های ضربه گیر و یا حبابدار تولید کرد. نایلون های حبابدار محصولی بسیار کاربردی هستند که در بسته بندی انواع لوازم و اقلام شکستنی و باارزش استفاده می شوند. بازار فروش خط تولید نایلون حبابدار به دلیل کاربرد این محصول پر رونق شده است. ویژگی ظاهری نایلون محافظ به طوری است که در داخل صاف و ملایم بوده و لایه بیرونی آن دارای حباب های با فاصله کم از یکدیگر است. این نایلون در ضخامت و ابعاد مختلف تولید می شود. وجود حباب های هوا در نایلون ضربه گیر موجب می شوند تا شدت ضربه احتمالی به لوازم بسته بندی شده کاهش پیدا کند. در نتیجه احتمال آسیب رسیدن به اجسام بسته بندی کمتر خواهد شد و دلیل آن ضربه گیر بودن این محصول است.

 

دستگاه نایلون حباب دار

دستگاه نایلون حباب دار دارای انواع مختلفی است. هر یک از انواع مختلف دستگاه تولید نایلون مدل های متفاوت نایلون حبابدار را تولید می کنند. با استفاده از این دستگاه می توان انواع نایلون های حبابدار رولی، کیسه فریزر و کیسه های دسته دار و …. را تولید نمود. در واقع فرآیند تولید نایلون حبابدار با نایلون های ساده متفاوت است گرچه از یک مواد اولیه در ساخت دو نوع نایلون استفاده می شود.

 

مزایای استفاده از نایلون های حبابدار

 

معرفی انواع دستگاه های تولید کننده نایلون حباب دار

انواع مختلفی از دستگاه خط تولید نایلون حبابدار در بازار موجود می باشند. بنابراین نایلون های تولید شده نیز در انواع مختلفی تولید می شوند که برای تولید هر یک به دستگاه تولید نایلون حباب دار مخصوص نیاز است. البته دستگاه های مربوط به تولید نایلون حباب دار در دو مدل تولید حبابدار دو لایه و سه لایه موجود می باشند. بر این اساس با توجه به دستگاه می توان انواع خط تولید نایلون حبابدار را راه اندازی کرد.

  • دستگاه تولید نایلون حباب دار دو لایه

دستگاه تولید نایلون حبابدار دو لایه قادر به تولید نایلون های حباب دار به صورت دو لایه می باشد. دو لایه نایلون طی عملیاتی به یکدیگر چسبیده می شوند. سپس با استفاده از تجهیزات دستگاه هوای میان دو لایه خارج می شود و در ظاهر نایلون ها به شکل یک لایه منسجم در خواهند آمد. لایه زیرین نایلون بر اثر مکیده شدن هوا به لایه حباب داری تبدیل می شود که از هوا پر شده است. از این مدل برای بسته بندی انواع وسیله از ظروف شکستنی گرفته تا بسته بندی یخچال استفاده می شود.

 

 

  • دستگاه تولید نایلون حباب دار سه لایه

دستگاه تولید نایلون حبابدار سه لایه، نایلون های ضربه گیر با ضخامت بالاتری تولید می کند. برای ساخت نایلون سه لایه ابتدا به ساخت و تولید محصول دو لایه نیاز است. سپس با استفاده از دستگاه لایه سوم به نایلون دو لایه چسپیده می شود. لایه سوم به عنوان بخش مقاومتی محصول شناخته می شود. در واقع رزین مذاب لایه سوم از ترکیدن حباب ها جلوگیری می کند. از این مدل نایلون برای بسته بندی وسایل و لوازم بزرگ استفاده می شود.

 

 ویژگی های دستگاه تولید نایلون حباب دار

 

  • دستگاه های برش و دوخت نایلون حباب دار

دستگاه های برش و دوخت از انواع دستگاه خط تولید نایلون حبابدار محسوب می شوند. پس از تولید نایلون های ضربه گیر، محصول در اندازه و ابعاد مختلف برش داده می شود. در واقع پس از برش نایلون نیاز به دوخت آن می باشد که با استفاده از دستگاه دوخت نایلون حبابدار این امر انجام خواهد شد. لازم به ذکر است انواع دستگاه دوخت و برش نایلون حبابدار با کیفیت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند.

  • دستگاه بسته بندی نایلون حبابدار

پس از تولید، برش و دوخت نایلون حباب دار نیاز به استفاده از دستگاه بسته بندی نایلون حبابدار می باشد. محصول تولید شده با استفاده از این دستگاه بسته بندی و برای مشتری ارسال می شود.

 

 

مزایای استفاده از نایلون های حبابدار

از کاربرد ها و مزایای استفاده از نایلون حباب دار می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • بسته بندی وسایل تزئینی و گران قیمت، شکستنی، حساس و …
  • بسته بندی لوازم خانگی
  • بسته بندی لوازم الکترونیکی
  • بسته بندی قطعات خودرو
  • بسته بندی شیشه و محصولات چوبی
  • عایق کردن پنجره ها در فصل زمستان
  • عایق مناسب صوتی و حرارتی
  • استفاده از آن برای کاهش استرس و اضطراب
  • و کاربردهای خلاقانه و هنری

 

قیمت انواع دستگاه نایلون حباب دار

 

مشخصات و ویژگی های دستگاه تولید نایلون حباب دار

ویژگی اصلی دستگاه نایلون حباب دار کاربری ساده و آسان آن است. افراد یا اپراتور های دستگاه بدون هیچ دانش خاصی و طی یک آموزش مختصر نحوه کار با این دستگاه را یاد می گیرند. گرچه تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا است. نکته مهم بعدی در خصوص ویژگی دستگاه مزبور می توان به حجم کم آن در اشغال فضا اشاره نمود. رول های خالی این دستگاه یکی از دلایلی است که منجر شده تا فضای کمی برای نگهداری لازم باشد. بنابراین هزینه های انبار داری و نگهداری از دستگاه بسیار کم خواهند بود.

 

لیست قیمت انواع دستگاه نایلون حباب دار

مسلما قیمت دستگاه نایلون حباب دار به موارد و فاکتور های زیادی بستگی دارد. هر یک از مدل های این دستگاه با توجه به توان و ظرفیت موتور دارای قیمت های متفاوتی هستند. همچنین قیمت این دستگاه با توجه به کیفیت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در آن نیز مشخص می شود. فاکتور مهم بعدی در تعیین قیمت مربوط به ظرفیت تولید روزانه دستگاه می باشد. هر چه کیفیت و ظرفیت تولید دستگاه بیشتر باشد به تبع قیمت آن نیز افزایش می یابد.

در انتها مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت دستگاه برند و نام تجاری آن است. برخی از نام های تجاری از محبوبیت بیشتری برخوردارند. این مهم تاثیر مستقیمی بر تعیین قیمت نهایی خواهد داشت. برای دریافت قیمت به روز شده و اطلاع از آخرین تغییرات قیمتی می توان به وبسایت های فروش دستگاه تولید نایلون حبابدار مراجعه نمود.

 

ساخت و تولید نایلون های حباب دار

 

مراحل ساخت و تولید نایلون های حباب دار

مراحل تولید نایلون در دستگاه تولید نایلون حبابدار به دین شرح است؛

  1. مرحله اول در تولید نایلون حباب دار میکس مواد اولیه و متریال های لازم تولید می باشد.
  2. وارد کردن مواد اولیه میکس شده توسط مکنده به قیف دستگاه
  3. حرارت دادن مواد اولیه پس از وارد شدن به سیلندر ماردون
  4. چرخش مواد و انتقال به قسمت خروجی
  5. در خروجی شاهد شکل گرفتن دو لایه و قرار دادن هر یک بر روی غلتک های مخصوص خواهیم بود.
  6. غلتک حباب ساز دارای سطح سوراخ دار می باشد که لایه ای از نایلون بر روی آن قرار گرفته می شود. پس از اتمام کار غلتک ها، لایه های نایلون بر روی غلتک دیگر قرار داده می شوند. در این مرحله لایه ساده نایلون بر روی لایه حباب دار قرار داده می شوند.
  7. فشرده شدن و یا عملیات چسباندن دو لایه توسط غلتک سیلیکونی و لمینه شدن نایلون
  8. عملیات خنک سازی محصول
  9. وارد شدن به دستگاه برش
  10. رول کردن محصول

 

راه اندازی خط تولید نایلون حبابدار

 

معرفی دستگاه های تمام اتوماتیک نایلون حباب دار

دستگاه های تمام اتوماتیک نایلون حباب دار شامل؛ دستگاه تولید و دستگاه دوخت نایلون حبابدار ضربه گیر هستند. دستگاه های تمام اتوماتیک دارای ویژگی هایی می باشند که می توان آنها در موارد زیر خلاصه کرد؛

  • مصرف بهینه انرژی
  • طول عمر بالا
  • راندمان بهتر
  • کارایی فوق العاده
  • تولید بیشتر
  • نگهداری ساده تر
  • کیفیت بالای تولیدات
  • کمتر شدن ضایعات
  • ضمانت نامه معتبر
  • قیمت مناسب

 

دستگاه های تمام اتوماتیک نایلون حباب دار

 

مشخصات بهترین دستگاه تولید نایلون های حباب دار

همانطور که پیشتر نیز گفته شد نام های تجاری زیادی اقدام به تولید دستگاه نایلون حباب دار کرده اند. هر یک از نام های تجاری، دستگاه مذکور را با قیمت و کیفیت متفاوت ارائه می دهند. چگونه مشخصات بهترین دستگاه تولید نایلون حباب دار موجود در بازار را پیدا کنیم؟ بررسی تولید نایلون حبابدار و انتظار از تولید محصول مهمترین موضوعات در انتخاب دستگاه می باشند.

در نتیجه دستگاه های اتوماتیک با گارانتی معتبر و با نصب و راه اندازی ساده و رایگان از موارد مهم این مشخصه می باشند. همچنین کیفیت بالا در ساخت و تولید دستگاه و بهره از استاندارد ها نیز دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب دستگاه خواهند بود. چرا که بر عملکرد دستگاه تولید نایلون حبابدار ضربه گیر تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. علاوه بر این موارد می توان به خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی فروشگاه مورد نظر را به این مشخصات اضافه کرد. بر اساس این فاکتورها می توان بهترین دستگاه مذکور را خریداری نمود.

 

بهترین دستگاه و روش تولید نایلون حباب دار ضربه گیر

خط تولید نایلون حبابدار به دلیل قابلیت های زیاد دارای بازار فروش مناسبی است. قطعا سازنده دستگاه تولید نایلون حبابدار با توجه به قابلیت های این خط تولید با استفاده از تکنولوژی بهترین کیفیت ساخت را در نظر گرفته است. گزینه های زیادی به عنوان بهترین دستگاه با توجه به نوع خط تولید و نوع نایلون مورد نیاز برای انتخاب وجود دارند. شرکت های معتبر ارائه دهنده این محصول قطعا بهترین دستگاه را برای مشتریان عرضه می کنند. بهترین روش تولید نایلون ضربه گیر روشی است که با استفاده از آن محصولی با کیفیت و مقاوم تولید نمود. این روش با توجه به خواست و هدف از تولید و سفارش مشتری متفاوت خواهد بود.

 

بهترین دستگاه تولید نایلون های حباب دار

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟