فروش دستگاه تولید نایلون دسته دار + لیست قیمت

مسلما کیفیت دستگاه تولید نایلون دسته دار برای خریداران و مصرف کنندگان بسیار مهم است. زیرا در حال حاضر تقاضا برای این دستگاه بسیار زیاد بوده و دلیل آن بازار پر رونق فروش کیسه های دسته دار می باشد. دستگاه مزبور از بهترین تجهیزاتی است که به واسطه آن می توان انواع محصولات پلاستیکی را تولید و روانه بازار کرد. استفاده از این دستگاه آسان و کاربری آن نیز ساده می باشد. افراد متقاضی برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه تولید پلاستیک دسته دار به فروشگاه های حضوری و آنلاین مراجعه می کنند. به همین جهت قصد داریم تا در این مقاله بیشتر با ساختار، مشخصات و قیمت دستگاه تولید پلاستیک دسته دار آشنا شویم.

نایلون دسته دار

نایلون دسته دار یکی از پر مصرف ترین اقلام پلاستیکی در دنیا می باشد. به همین جهت تولید کنندگان با استفاده از دستگاه های تولید پلاستیک دسته دار انواع مختلفی از این محصول را در اندازه و ابعاد مختلف تولید می کنند. تصور عدم تولید این محصول قطعا وحشتناک خواهد بود. نبود پلاستیک دسته دار در فروشگاه ها و مغازه های خرید قطعا دردسری بزرگ برای همه افراد خواهد بود. البته مصرف پلاستیک فقط به مصارف خانگی و بسته بندی خرید ها منتهی نمی شود. این محصول در مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی نیز قابل استفاده می باشد. به همین دلیل خرید دستگاه تولید پلاستیک دسته دار بسیار مورد استقبال افراد متقاضی واقع شده است. ماده اصلی ساخت نایلون دسته دار یا نایلون رکابی پلی اتیلن سنگین می باشد. هر چه کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد محصول تولید شده نیز دارای کیفیت بالاتری است. با توجه به سفارش مشتری ممکن است از رنگ خاصی در ترکیب مواد اولیه نیز استفاده شود.

 

دستگاه تولید نایلون دسته دار

 

فرآیند تولید نایلون دسته دار

تنها با استفاده از دستگاه تولید نایلون دسته دار و تهیه مواد اولیه خط تولید این محصول راه اندازی خواهد شد. اما باید به دقت پروسه و فرآیند تولید این محصول را در نظر داشت. کیسه نایلون دسته دار همانند سایر محصولات نایلونی از مواد اولیه موجود در صنعت پتروشیمی ساخته می شود. مواد اولیه مورد استفاده در ساخت و تولید نایلون دسته دار با دو کیفیت مواد درجه یک و بازیافتی مورد استفاده قرار می گیرد. به هر حال پروسه تولید این محصول به شرح زیر می باشد؛

  1. مرحله اول تهیه مواد اولیه بازیافتی یا درجه یک با توجه به نوع محصول
  2. اضافه کردن مواد اولیه ترکیب شده به درون دستگاه با استفاده از قیف مخصوص
  3. وارد شدن مواد اولیه به سیلندر دستگاه
  4. حرارت دادن مواد اولیه با استفاده از المنت ها
  5. هدایت مواد اولیه ذوب شده به دای توسط ماردون
  6. قالب بندی مواد اولیه به شکل دلخواه
  7. خنک کردن قالب های آماده شده
  8. آماده کردن نایلون های تولید شده به اشکال رولی، تکی و …
  9. بسته بندی و ارسال

 

قیمت دستگاه کیسه فریزر رولی

 

دستگاه نایلون دسته دار سازی

دستگاه تولید نایلون دسته دار از ماشین آلات بسیار کاربردی در صنعت پلاستیک محسوب می شود. دسته دار کردن نایلون تولید شده توسط دستگاه پانچ نایلون که به این دستگاه متصل است انجام می شود. لازم به ذکر است که دستگاه پانچ قابلیت اتصال و جداسازی از دستگاه اصلی را دارد. بنابراین تولید این محصول ساده تر از تولید انواع دیگر پلاستیک می باشد. به این صورت امکان تولید نایلون دسته دار در منزل برای افراد متقاضی مشاغل خانگی نیز فراهم می شود.

 

خط تولید کیسه فریزر

 

انواع دستگاه تولید پلاستیک دسته دار

دستگاه تولید نایلون دسته دار کارایی بسیار زیادی دارد. از این مدل دستگاه می توان انواع محصولات نایلونی و پلاستیکی را تهیه و تولید کرد. خط تولید کیسه نایلون دسته دار با استفاده از انواع دستگاه های ساخت پلاستیک قابل راه اندازی می باشد. اما برای متقاضیان این دستگاه لازم است تا با انواع مختلف آن آشنا شوند. دستگاه تولید پلاستیک نایلون دسته دار در انواع مختلف تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی در بازار موجود می باشد. هر یک از مدل های دستگاه برای کاربرد های خاصی قابل استفاده هستند. بدیهی است دستگاه اتوماتیک کارایی بیشتر و دارای ظرفیت بالاتری است.

  • دستگاه تمام اتوماتیک

دستگاه تولید نایلون دسته دار تمام اتوماتیک دستگاه کاملی از نظر سرعت در تولید و همچنین ظرفیت بالا و قابلیت های مختلف در این صنعت می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان انواع مدل پلاستیک دسته دار شامل؛ نایلون دسته موزی، دوخت دو طرفه، دسته جمع کن و … را تولید نمود.

 

خرید خط تولید کیسه فریزر

 

  • دستگاه نیمه اتوماتیک

دستگاه تولید نایلون دسته دار نیمه اتوماتیک نیز دارای مدل های مختلفی است. این دستگاه در زمان تولید به صورت متحرک عمل می کند. دستگاه مزبور دارای دو غلتک بوده که مرحله دوخت نایلون را بر عهده دارند. کیفیت محصول تولید شده در این دستگاه نیز بالا می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان به انواع خط تولید پلاستیک و نایلون ورود کرد.

  • دستگاه دستی

دستگاه تولید کننده پلاستیک دسته دار دستی یکی دیگر از مدل های موجود در خط تولید می باشد که برای ظرفیت های کم در تولید کارایی زیادی دارد. این دستگاه به صورت دستی و با حرکت اپراتور در تولید محصول عمل می کند. در مقایسه با دو مدل دیگر دستگاه دارای قیمتی ارزان تر و مدلی ساده تر است. البته ظرفیت و کارایی این دستگاه نیز کمتر از مدل های دیگر می باشد.

 

دستگاه تولید کیسه فریزر

 

قیمت دستگاه تولید نایلون دسته دار

در خط تولید انواع پلاستیک استفاده از دستگاه تولید نایلون دسته دار برای کارفرمایان بهترین انتخاب خواهد بود. خریداران این دستگاه همواره به دنبال بهترین تجهیزات به لحاظ کیفیت و قیمت می باشند. قیمت دستگاه خط تولید پلاستیک دسته دار بر اساس نوع و مدل دستگاه و تجهیزات آن برآورد خواهد شد. بر این اساس برای اطلاع از قیمت روز دستگاه تولید پلاستیک دسته دار نیاز است تا به فروشگاه های آنلاین و فعال در این زمینه مراجعه کرد. همچنین در فروشگاه های آنلاین گزارشی از قیمت دستگاه تولید نایلون دسته دار خانگی و قیمت دستگاه تولید نایلون دسته دار دست دوم به خریداران ارائه می شود.

 

 

فروش دستگاه تولید پلاستیک دسته دار

خرید و فروش دستگاه تولید نایلون و نایلکس دسته دار در کشور با رونق خوبی همراه است. دلیل آن رونق خط تولید و بازدهی عالی این کسب و کار می باشد. علاوه بر آن، صادرات محصولات نایلونی به بازار کشورهای خارجی نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته شده است. دستگاه های تولید نایلون دسته دار قابلیت تولید انواع مختلفی از محصول نایلونی را دارند. به همین جهت به راحتی بازارهای کشور های خارجی مورد هدف صادرات انواع نایلون های پلاستیکی قرار می گیرند. بنابراین با خرید دستگاه تولید نایلون دسته دار به ارز آوری کشور نیز کمک خواهیم کرد.

 

مواد اولیه تولید کیسه فریزر

 

دستگاه تولید نایلون دسته دار خانگی

بسیاری از افراد به دنبال خرید دستگاه تولید پلاستیک دسته دار خانگی برای ایجاد کسب و کار نوین هستند. کیفیت دستگاه تولید کننده بر اساس ظرفیت دستگاه و توان موتور آن سنجیده می شود. بر این اساس هر چه ظرفیت و توان موتور بالا تر باشد کیفیت دستگاه نیز در سطح بالا تری قرار خواهد گرفت. به هر حال بسیاری از افراد برای راه اندازی کسب و کار خانگی به دنبال قیمت دستگاه تولید نایلون خانگی هستند. تولید نایلون دسته دار در منزل به این افراد کمک می کند تا کسب و کار مخصوص خود را در خانه داشته باشند.

 

قیمت خط تولید کیسه فریزر

 

دستگاه تولید نایلون دسته دار چینی

دستگاه تولید نایلون دسته دار توسط بسیاری از کشورهای صادر کننده وارد بازار داخلی ایران شده است. یکی از باکیفیت ترین مدل های دستگاه که از آن به عنوان تجهیزاتی چند منظوره استفاده می شود مربوط به دستگاه تولید نایلون و نایلکس چینی است. چند منظوره بودن دستگاه به معنی قابلیت تولید انواع محصولات پلاستیکی و نایلونی با استفاده از ظرفیت و توان تولید آن می باشد. به همین دلیل بسیاری از شرکت های وارد کننده اقدام به وارد کردن این محصول کرده اند. قیمت انواع دستگاه تولید نایلون دسته دار تا حد زیادی تحت تاثیر قیمت ارز و برند کشور صادر کننده بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع از لیست قیمت دستگاه تولید نایلون و نایلکس بایستی به وب سایت و درگاه های رسمی فروش شرکت های وارداتی این محصول مراجعه کرد.

 

مشخصات دستگاه تولید کیسه فریزر

 

قیمت دستگاه تولید نایلون دسته دار رولی

دستگاه تولید نایلون دسته دار رولی از اهمیت بیشتری در مقایسه با سایر ماشین آلات این صنعت برخوردار است. برای تولید نایلون رکابی یا دسته دار معمولا از نایلون های با عرض 100 یا 80 سانتی متری استفاده خواهند شد. دستگاه های رول نایلون با این عرض و سایز بیشتر از سایر مدل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه تولید پلاستیک دسته دار ایرانی برای راه اندازی این خط تولید، دارای قابلیت و ظرفیت خوبی می باشد.

 

جمع بندی

دستگاه تولید نایلون های دسته دار یکی از پر تقاضا ترین محصولات نایلونی است که خریداران همواره به دنبال اطلاعات کاملی در خصوص نحوه خریداری آن هستند. اطلاع از قیمت روز دستگاه تولید نایلون دسته دار به واسطه وب سایت های خرید و فروش فروشگاه های صنعتی امکان پذیر می باشد. علاوه بر آن برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین دستگاه های تولید پلاستیک دسته دار در خانه و صنایع بزرگتر بایستی به این درگاه های ارتباطی مراجعه نمود. زیرا تمامی اطلاعات کیفی و مشخصات فنی این دستگاه در کاتالوگ شرکت های عرضه کننده موجود می باشند.

 

 

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟